تعمیر تلویزیون سونی در محل

تعمیر ال سی دی سونی در جوادیه

تعمیرات تلویزیون در تهران

در دنیای امروزی که می توان آن را  عصر تکنولوژی معرفی نمود تلویزیون ها همیشه حرفی برای گفتن دارند و یک عضو جدایی ناپذیر زندگی و منزل انسان ها، از سالهای گذشته تا امروز بوده اند. با پیشرفت کردن عرصه ی تکنولوژی امکانات و کاربردهای تلویزیون ها ها روز به روز رو به بهتر شدن و بیشتر شدن است از جمله این امکانات می توان به وصل شدن به اینترنت و انواع مرورگرها،استفاده از بلوتوث، اتصال انواع ورودی های مانند مثل لپ تاپ ها و هارد ها و … اشاره کرد.

انواع خرابی های تلویزیون که قابل تعمیر هستند

خراب شدن پنل تلویزیون

 صفحه   نمایشگر یا پنل تلویزیون به عنوان قطعه اصلی  و مهم در لوازم و قطعات تلویزیون معرفی شده است. پنل تلویزیون یک لایه خارجی یا صفحه نمایش است که برای محافظت از شکستن پنل از آن استفاده می گردد .آسیب پذیر ترین و مهم ترین قسمت هر تلویزیون پنل اصلی آن است که به آسانی و با کوچکترین ضربه ای آسیب می‌بیند .پنل تلویزوین از گران ترین قطعات تلویزیون به حساب می آید که آسیب دیدگی و تعویض آن می تواند تا هشتاد درصد قیمت تلویزیون را در بر داشته باشد. تعمیر ال سی دی سونی در جوادیه

مشکلاتی از قبیل، تغییر رنگ به صورت روشن‌ یا تیره در صفحه نمایش، به وجود آمدن لکه‌های سیاه در صفحه نمایش، عدم مشاهده هیچگونه تصویر، تصویر محو یا یک رنگ اضافی و غیره تمامی این ها از نشانه های خرابی پنل تلویزوین هستند و چون تعمیر یا تعویض پنل ممکن است برای شما هزینه های بسیاری در بر داشته باشد و در صورتی که پنل به درستی تعمیر نشود، علاوه بر ایجاد آسیب جدی تر هزینه های بیشتری نیز برای شما خواهد داشت. توصیه می شود برای هزینه های کمتر و صرف وقت کم تر با تعمیرکاران با سابقه و یا تعمیرگاه های تهران تماس حاصل نمایید. تعمیر ال سی دی سونی در جوادیه

استفاده از کابل hdmi نامناسب و نامرغوب :

کابل hdmi چیست ؟

این کابل وظیفه را دارد که تصویر و صدا را با کیفیت بالا از لپ تا یا دیگر وسایل به تلویزیون شما انتقال دهد . برخی از این کابل ها ممکن است کیفیت نامرغوبی داشته باشد و اصل نباشد که باعث می شود با وصل کردن آن به تلویزیون دستگاه شما خاموش گردد.

خرابی آی سی برد پاور

وظیفه برد پاور یا همان منبع تغزیه این است که ولتاژهای الکتریکی را به یک دیگر تبدیل کنند و خراب شدن آن باعث به وجود آمدن این اتفاق است که باید این قطعه تعمیر شوند. برای اینکار میتوانید با نمایندگی های مجاز و رسمی در تهران تماس حاصل نمایید.

درهم آمیختگی رنگ ها :

بهم ریختن رنگ ها،اضافه شدن غیر عادی یک رنگ در تمام یا قسمتی از تصویر تلوزیون یا وجود هاله ای بر روی صفحه نمایشگر همگی می توانند به دلیل خراب شدن پنل تلویزیون باشند که این مشکل  مربوط به ابتدایی ترین لایه پنل یعنی (Liquid) است.

در این مورد تنها راه حل تعویض پنل تلویزیون می باشد انجام این کار ممکن است هزینه زیادی را برای شما داشته باشد. برای اینکه بتوانید این مشکل را به آسانی و با کم ترین هزینه حل کنید بهتر است با تکنسین های مجرب و متخصص در تهران تماس حاصل فرمایید.

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران با به همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص می تواند تعمیر تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان انجام نماید . این کار علاوه بر صرفه جویی وقت و هزینه شما باعث می شود تلویزیون شما به بهترین نحو تعمیر گردد. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارايه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام می شود.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *