تعمیر تلویزیون سونی در محل

تعمیر آبخوردگی ال سی دی سونی در منزل

تعمیر آبخوردگی ال سی دی سونی در منزل

تعمیرات واهمیت آن در زندگی روزمره


تلویزیون در سال 1862 به وسیله جیوانی کازلی داشمند ایتالیایی اختراع و ثبت گردید. در آن زمان ها تلویزیون ها فقط خطوط و نقوش و عکس های تصویر برداری شده را به صورت  طیف هایی از خاکستری ، سیاه و سفید به نمایش می کشیدند .در حال حاضر با پیشرفته تکنولوژی انواع تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی و پلاسما را در طرح ها و مدل های مختلف توسط برندهای مختلف و جهانی به تولید می رساند ،که حتی قدرت اتصال به اینترنت و پخش تصاویر سه بعدی  را نیز دارا هستند.تعمیر تلویزیون نیازمند اطلاع و آگاهی از جدیدترین تکنولوژی ها هستند. متخصصان و تعمیرکاران تلویزیون در فدک دارای تخصص کافی جهت از بین بردن و رفع عیب انواع تلویزیون ال سی دی و ال ای دی و تلویزیون‌های قدیمی هستند.

خرابی در تلویزیون

در بین تلویزیون های ال ای دی هم ال جی پیشرو می باشد. تلویزیون های ال ای دی  در بسیاری از مدل های این برند ایراد های اپیدمی و شایعی به همراه دارند به  طوری که همه دستگاه های یک نمونه و مدل به یک ایراد ثابت دچار می گردند. برای نمونه به طور معمول در مدل  تلویزیون های ال جی سری LN دچار خرابی بک لایت دیده می گردد این اپیدمی در حدی می باشد که حدود 99% تلویزیون های ال جی سری LN که به مراکز تعمیرات تلویزیون مراجعه نمایید در بخش بک لایت با این خرابی رو به رو شده اند. تعمیر آبخوردگی ال سی دی سونی در منزل

مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون :

بعضا ممکن هست زمان تماشای برنامه مورد علاقه ی تلویزیونی خود ناگهان تلویزیون خاموش گردد و دوباره روشن شود. این ایراد یکی از ایرادات متداول  و شایع در تلویزیون های LED محسوب می شوند. در بیشتر موارد این مشکل مربوط به خرابی برد پاور می باشد. بردپاور نقشی اساسی را در روشن کردن تلویزیون ایفا می نماید، این قطعه پرکاربرد به تمامی بخش ‌های مختلف دستگاه ولت ارسال می نماید و اگر از کار افتد تلویزیون خاموش شده و دیگر روشن نمی شود.

سرویس کار می ‌تواند با تعویض نرم افزار تلویزیون، تعویض IC، تعویض قطعات مربوط به بخش حافظه تلویزیون و در نهایت تعویض کامل برد پاور این مشکل را به راحتی رفع نماید.

خط افقی در صفحه دستگاهمان راه می‌رود 

یکی از مشکلاتی دیگری  که در دستگاه ‌های ال ای دی و ال سی دی به طور معمول رخ می دهد ، به وجود آمدن یک خط افقی روی صفحه دستگاه می باشد. معمولا این مشکل بر اساس استفاده طولانی از دستگاه و حرارت، پیش می‌آید و راه حل خاصی ندارد. دستگاه‌ هایی با پنل بی‌کیفیت، معمولا بیشتر در معرض رو به رو شدن با این موارد خرابی می باشند.

خاموشی تلویزیون یا تاریک شدن تصویر:

یکی از علل مختلف خرابی تلویزیون ها، تاریک شدن تصویر می باشد.   معمولا این خرابی در برخی از تلویزیون‌های ال ای دی رخ می دهد و برای رفع این مشکل باید بک لایت را به صورت کامل تعویض نمود. بک لایت صفحه‌ای نازک در پنل تلویزیون می باشد که متشکل از تعداد زیادی لامپ ال ای دی است.وقتی این قطعه دچار خرابی می گردد و چراغ‌ها شروع به خاموش شدن کنند، دیگر تصویری از تلویزیون پخش نخواهد شد و یا هاله ‌ای سیاه روی تصویر شکل می گیرد اما پخش صدا همچنان ادامه پیدا میکند.

خدمات شرکت تعمیرات تلویزیون فدک:

لازم به ذکر می باشد که ممکن است یک قطعه الکترونیکی خراب شده باشد یا نیاز به تعویض قسمت بزرگتری احساس شود که در این صورت هزینه تعمیر بیشتر خواهد بود. بهترین کار بررسی مشکل به وجود آمده توسط متخصصان و برآورد هزینه تعمیر از طرف آن‌ها خواهد بود . یکی از تخصصی­ ترین مراکز تعمیرات تلویزیون که با بهره­گیری از تکنسین­ ها تعمیرکاران مجرب ،اقدام به تعمیر انواع مختلف تلویزیون ها­ دارد مرکز تعمیرات تلویزیون فدک می باشد. این مرکز ضمن تشخیص درست ، با کمترین هزینه دستگاه شما را به درستی تعمیر و تحویل می دهد.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *