تعمیر تلویزیون قدیمی سونی در منزل

تعمیر تلویزیون قدیمی سونی در منزل

تعمیر تلویزیون قدیمی سونی در منزل

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

لوازم خانگی دربازار لوازم خانگی ، هر روزه انواع مختلفی از برند ها با مدل ها ، سایزها و امکانات مختلف عرضه می شوند. خانواده ها معمولا سعی دارند بهترین مدل ها و برند ها را انتخاب کنند تا با خرابی و مشکلات کمتری رو به رو شوند ،زیرا همیشه خرابی تلویزیون ها وقت و زمان زیادی از آنها خواهد گرفت و همچنین  باعث به وجود آمدن هزینه های هنگفتی می شود.

خرابی های رایج تلویزیون

از جمله موارد پر تکراری که می توان برای خرابی دستگاه ها در بازار امروزی اشاره داشت ضربه خوردن های اتفاقی به علت هایی چون بی احتیاطی، فرسودگی قطعات ،صدمه دیدن در اسباب کشی، آب خوردگی ، اتصالات برقی و… که باعث آسیب دیدگی و خرابی دستگاه می شوند. در این مقاله قصد داریم شما را با موارد خرابی و راه حل هایی برای آن آشنا نماییم. تعمیر تلویزیون قدیمی سونی در منزل

ویروسی شدن تلویزیون :

تمامی دستگاه های دیجیتال مثل  لپ تاپ ها  و گوشی های تلفن همراه و همینطور تلویزیون های ال ای دی ،ال سی دی  ، پلاسما به علت اتصالات به روز خود ممکن هست درگیر ویروس هایی گردند که  در ادامه مقاله به چندین راه حل برای فهم و از بین بردن آنها  به شما آموزش خواهیم داد .

خرابی لامپ های تصویر:

لامپ ها در به نمایش آوردن در تصویر نقش مهمی را  به بر عهده دارند. آنها به صفحه نمایشگر روشنایی می دهند . از کار افتادن آن می تواند دلیل قطع و وصل شدن تصویر و از بین رفتن تصویر نیز باشند . بیش از حد روشن ماندن تلویزیون از دلیل هایی است که می تواند موجب سوختن و خراب شدن لامپ تصویر گردد، چون گرما و حرارت زیادی تولید می نماید و به لامپ که جز قطعات حساس دستگاه هست آسیب جدی ایجاد می کند.  شما می توانید برای تعویض لامپ تصویر با تعمیرکاران با سابقه تماس برقرار نموده که ضمن اطمینان خاطر برای تعمیر دستگاه در وقت و هزینه خود صرفه جویی نموده و به راحتی این قطعه را تعویض کنید.

مشکل در پاور تلویزیون:

 منبع تغذیه یا پاور انرژی الکتریکی دستگاه تلویزیون شما  را تولید می کند.ایراد در پاور و یا قسمت هایی از آن  می تواند دلیل پریدن تلویزیون و یا حتی خاموش شدن آن شود. تکنسین­ها و تعمیرکاران  مجرب در تهران می توانند تعمیر این قطعه را به راحتی و کمترین هزینه انجام دهند و مشکل را به راحتی رفع کنند.

 از اصلی ترین این علت ها می توان به  نصب کردن یک دستگاه جانبی مثل هارد مبتلا به ویروس و یا فلش مموری های ویروسی اشاره نمود. علت دیگر این است که تلویزیون های دیجیتال امروزه میتوانند به اینترنت و انواع مرورگرها متصل گردند که همین امر موجب ویروسی شدن دستگاه می تواند باشد.

فرسودگی قطعات مین برد :

اگر هر کدام از قطعات دستگاه شما  فرسوده شود نیز می تواند موجب به وجود آمدن این اتفاق شود. برای اینکه قطعات مین برد شما دچار فرسودگی نگردد  بهتر است تا زمانی که از دستگاه استفاده ای ندارید آن را خاموش نمایید  چنانچه از تلویزیون زیاد استفاده گردد و ساعات طولانی روشن بماند این اتفاق برای دستگاه شما رخ خواهد داد.

خرابی مین برد تلویزیون:

مین برد یکی از اساسی ترین قطعه در تلویزیون محسوب می شود. مین برد از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از این اجزاء وظیفه­ ی مخصوص به خود را برعهده دارند. صفحه نمایش ارتباط مستقیم با مین برد دارد و در صورت خراب شدن هر یک از قطعات مین برد، این امکان وجود دارد که تصویر تلویزیون پرش داشته باشد.

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران با به همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص می تواند تعمیر تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان انجام نماید. ضمناً این کار علاوه بر صرفه جویی وقت و هزینه شما باعث خواهد شد تا تلویزیون شما به بهترین نحو تعمیر شود. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارايه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام می شود.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *