تعمیر ال سی دی سونی در فلاح

تعمیر ال ای دی سونی در جوادیه |09127384085-66221407-33641842

تعمیر ال ای دی سونی در جوادیه

تعمیر ال ای دی سونی در جوادیه

تعمیر ال ای دی سونی در جوادیه .در دنیای امروزی که عصر تکنولوژی معرفی شده، تلویوزیون ها همیشه حرفی برای گفتن دارند و یک عضو جدایی ناپذیر زندگی و منزل انسان ها، از سالهای گذشته تا امروز بوده اند. با پیشرفت کردن عرصه ی تکنولوژی امکانات و کاربردهای تلویزوین ها روز به روز رو به بهتر شدن و بیشتر شدن است از جمله این امکانات می توان به وصل شدن به اینترنت و انواع مرورگرها،استفاده از بلوتوث، اتصال انواع ورودی های مانند مثل لپ تاپ ها و هارد ها و … اشاره کرد. تعمیر ال ای دی سونی در جوادیه

با توجه به پیشرفت تلویزیون ها ممکن است  ال ای دی، ال سی دی و پلاسما ها که در بازار ها وجود دارد بر اثر دلایل بسیار زیادی از جمله فرسوده شدن قطعات استفاده شده به دلیل گذشت زمان، ضربه خوردن احتمالی ونوسانات برق و خیلی عوامل متعدد دیگر باعث خرابی هایی شوند که شما  میتوانید به آسانی به کمک تکنسین هایی مجرب تلوزیون خود را به راحتی تعمیر کنید. ما در ادامه این مقاله به چندین نوع از این خرابی ها اشاره خواهیم نمود.

مشکل پرش تصویر در تلویزیون سونی

پرش تصویر در تلویزیون یکی از مشکلات جدی است که عملکرد کلی دستگاه را تحت تاثیر قرار می دهد. هنگامی که این مشکل رخ می دهد، توصیه می شود.

به عنوان یک راه حل ساده، ویژگی  motion interpolation را خاموش کنید. زیرا این حالت فریم ویدیو را افزایش می دهد و تصویر را تار می کند و ممکن است به کیفیت پایین تصاویر صفحه تلویزیون کمک کند.

به طور کلی، دلایل زیادی برای مشکل پرش و سوسو زدن تصویر وجود دارد. ضعیف بودن پنل، خرابی برد مرکزی، اختلال در منبع تغذیه و سیستم برق، یا نور ضعیف تصویر می تواند باعث مشکل پرش تصاویر تلویزیون شود.

 

تعمیر پنل تلویزیون سونی

یکی از تخصصی ترین خدمات مرکز تعمیر تلویزیون سونی در تهران تعمیر پنل تلویزیون است. آسیب پنل ناشی از ضربه، افتادن، آب خوردگی بیش از حد پنل تلویزیون (که به دلیل نفوذ مایعات رسانا به تلویزیون رخ می دهد و در نهایت به پنل انتقال تصویر آسیب می رساند).

عیوب تصویر (عیب هایی مانند خطوط عمودی یا سوختگی پیکسل ناشی از استهلاک و فرسودگی دستگاه) و… بخشی از مشکلاتی است که در پنل تلویزیون ایجاد می شود و تعمیر یا تعویض پنل تلویزیون را ضروری می کند. خدمات مربوط به تعمیرات پنل تلویزیون سونی نیزدر محل شما انجام می شود.

بررسی تعمیر تلویزیون سونی در تهران

تعمیر مین برد تلویزیون های سونی

تعمیر برد اصلی تلویزیون یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات تلویزیون سونی در تهران است. از آنجایی که برد اصلی تلویزیون، پردازنده تلویزیون می باشد، رم حافظه تلویزیون و ورودی و خروجی های مختلف از جمله صدا، تصویر، USB، HDMI و … به برد تلویزیون متصل است.

به عبارت دیگر، می توانید علت مشکلات مربوط به نویز، تصاویر، اتصالات تلویزیون و موارد مشابه را بر روی برد اصلی بیابید، زیرا بخشی از دستگاه مرتبط با این عملکردها بر روی برد اصلی قرار دارد. بر روی برد اصلی تلویزیون ایرادهایی وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • خاموش شدن صفحه نمایش و به حالت stand by رفتن
  • خاموش شدن خودکار تلویزیون
  • تلویزیون روی لوگو گیر کرده
  • تلویزیون روشن و خاموش می شود

خدمات مربوط به تعمیر مادربرد تلویزیون های سونی نیز به صورت تعمیر در محل ارائه می شود.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران 

تعمیرات بک لایت تلویزیون سونی در تهران

در واقع نور پس زمینه منبع نور برای نمایش تصاویر در تلویزیون است. اگر بک لایت تلویزیون شما آسیب دیده یا شکسته باشد، تلویزیون شما هیچ تصویری را نمایش نمی دهد. اگر تلویزیون شما صدا دارد یا تصویر تلویزیون به طور ناگهانی متوقف می شود، از آنجایی که بک لایت تلویزیون شامل بخش‌های زیادی از جمله لامپ‌های فلورسنت، مدارها و سایر لوازم است، عیب‌یابی و تعمیر نیاز به دانش و تخصص بالایی دارد.

تعمیر ال ای دی سونی در جوادیه 

 

تعمیرات پاور در تلویزیون سونی

پاورموجود در تلویزیون نقش تامین ولتاژ یا به عبارت ساده تر برق باعث روشن شدن تلویزیون می ‌شود. پس می توان منشاء هر مشکلی را که مربوط به روشن شدن تلویزیون باشد را خرابی برد پاورتلویزیون دانست. علایم این خرابی عبارتند از

تلویزیون دیر روشن می شود، چراغ LED تلویزیون چشمک می زند، اما روشن نمی شود و بلافاصله تلویزیون خاموش می شود.

می شود.

توصیه می ‌کنیم اگر با هر یک از این مشکلات در تلویزیون سونی خود مواجه شدید، مستقیماً با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی تی وی مارستان تماس بگیرید. کارشناسان فنی دفتر تلویزیون سونی ضمن حضور در محل مورد نظر خدمات عیب یابی صحیح و تعمیرات ویژه تلویزیون سونی را به شما ارائه می دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی تعمیرات آب خوردگی در تلویزیون سونی بپردازیم.

مشاوره و تماس با ما

تعمیرات آب خوردگی در تلویزیون سونی

مایعاتی که به اجزای داخلی تلویزیون می رسد به پنل انتقال تصویر آسیب می رساند، جرقه ایجاد می کند، سیستم داخلی را مسدود می کند و باعث سولفاته شدن مدار تلویزیون می شود. پس از این گونه اختلالات، شاهد ناکارآمدی های مختلفی از جمله ظاهر شدن نوارهای سفید و سیاه، خطوط رنگی و مواردی از این دست در تصویر تلویزیون خواهید بود.

توجه داشته باشید هنگام آب خوردگی دستگاه تلویزیون خود را به سرعت خاموش کنید واز دوباره روشن کرد صفحه نمایش خود حتما خود داری کنید.

شرکت تعمیرات تلویزیون سونیتی وی مارستان در تهران یک تیم بسیار ویژه است که با استفاده از جدیدترین تجهیزات تمامی آسیب های ناشی از نفوذ آب را تعمیر می کند.

تعمیر تلویزیون Sony در محل

تعمیرکاران تلویزیون تی وی مارستان کدام مشکلات و مدل های تلویزیون سونی را تعمیر می کنند؟

اگر اختلال در نور پس زمینه تصویر، پاورتلویزیون، نوار یا پنل الکترونیکی تلویزیون باعث بروز مشکلاتی مانند کم شدن وضوح تصویر، نور کم پس زمینه، دیر روشن شدن تلویزیون و از بیین رفتن تنظیمات تلویزیون را تجربه می کنید واز لذت بردن تماشای فیلم و سریال مورد علاقه شما سلب شده است، لازم نیست نگران باشید. کارشناسان تلویزیون سونی ما با تجربه هزاران تعمیر موفق انواع تلویزیون سونی می توانند مشکل دستگاه شما را تضمین کنند و لذت تماشای برنامه ها را به شما برگردانند.

اگر مدل تلویزیون شما جدید است یا قدیمی نگران نباشید. متخصصین تفدک سونی تمامی مدل های تلویزیون سونی اعم از LCD، LED، OLED، QLED، Plasma، 3D  و … را در تمامی سایزهای 30 تا 80 اینچ پشتیبانی می کنند.

انواع خرابی های تلویزیون که قابل تعمیر هستند

مشکل کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون سونی

تلویزیون وسیله ای پرکاربرد است که می توان ساعت های زیادی در شبانه روز از آن استفاده کرد. استفاده طولانی مدت در تلویزیون باعث انواع مشکلات می شود. تاریک بودن صفحه تلویزیون سونی یا هر برند دیگری یکی از مشکلات نسبتاً رایج ناشی از کارکرد بیش از حد تلویزیون است. این مشکل بر اساس اختلالات ساختاری تلویزیون است و نیاز به تعمیرات تخصصی دارد.

البته گاهی اوقات ممکن است مشکل کم نور شدن صفحه تلویزیون شما به دلیل دستکاری در تنظیمات شما باشد. علاوه بر تنظیمات نادرست، فسفر بی کیفیت استفاده شده در تلویزیون می تواند باعث تاریک شدن صفحه تلویزیون شود. پس از چندین سال استفاده از تلویزیون، کیفیت فسفر تلویزیون کم می شود. این یک مشکل طبیعی است که با استفاده صحیح از تلویزیون می توان آن را به تعویق انداخت.

 

خراب شدن پنل تلویزیون

 صفحه  نمایشگر یا پنل تلویزیون به عنوان قطعه اصلی  و مهم در لوازم و قطعات تلویزیون محسوب می گردد. پنل تلویزیون یک لایه خارجی یا صفحه نمایش است که برای محافظت از شکستن پنل از آن استفاده می گردد .آسیب پذیر ترین و مهم ترین قسمت هر تلویزیون پنل اصلی آن است که به آسانی و با کوچکترین ضربه ای آسیب می‌بیند .پنل تلویزوین از گران ترین قطعات تلویزیون محسوب می شود که آسیب دیدگی و تعویض آن میتواند تا هشتاد درصد قیمت تلویزیون را در بر داشته باشد.

تعمیر ال ای دی سونی در جوادیه

مشکلاتی از جمله، تغییر رنگ به صورت روشن‌ یا تیره در صفحه نمایش، به وجود آمدن لکه‌های سیاه در صفحه نمایش، عدم مشاهده هیچگونه تصویر، تصویر محو یا یک رنگ اضافی و غیره تمامی این ها از نشانه های خرابی پنل تلویزوین هستند و چون تعمیر یا تعویض پنل ممکن است برای شما هزینه های بسیاری در بر داشته باشد و در صورتی که پنل به درستی تعمیر نشود، علاوه بر ایجاد آسیب جدی تر هزینه های بیشتری نیز برای شما خواهد داشت. توصیه می شود برای هزینه های کمتر و صرف وقت کم تر با تعمیرکاران با سابقه و یا تعمیرگاه های تهران تماس حاصل فرمایید. تعمیر ال ای دی سونی در جوادیه

خرابی مین برد تلویزیون

درباره مین برد ها در مطالب بالا توضیحاتی کامل تری داده شد. اگر این قطعه دچار خرابی گردد احتمال می رود دستگاه شما  به طور ناگهانی خاموش گردد .

همینطور یکی دیگر از دلایل این مشکل فرسودگی قطعات مین برد می باشد. هر کدام از قطعات مین بورد نیز میتواند موجب به وجود آمدن این اتفاق شود. برای اینکه قطعات مین برد شما دچار فرسودگی نشود بهتر است زمانی که از دستگاه خوداستفاده نمی کنید آن را خاموش کنید زیرا اگر از تلویزوین زیاد استفاده شود و ساعات طولانی روشن بماند باعث فرسودگی و خرابی قطعات مین برد میگردد. برای حل کردن این مشکلات می توانید با نمایندگی های رسمی و مجرب در تهران تماس حاصل نمایید.

استفاده از کابل hdmi نامناسب و نامرغوب :

کابل hdmi چیست ؟

این کابل وظیفه را دارد که تصویر و صدا را با کیفیت بالا از لپ تا یا دیگر وسایل به تلویزیون شما انتقال دهد . برخی از این کابل ها ممکن است کیفیت نامرغوبی داشته باشد و اصل نباشد که باعث می شود با وصل کردن آن به تلویزیون دستگاه شما خاموش گردد.

تعمیر ال ای دی سونی در جوادیه

خرابی آی سی برد پاور

وظیفه برد پاور یا همان منبع تغذیه این هست که ولتاژهای الکتریکی را به یک دیگر تبدیل کنند و خراب شدن آن باعث به وجود آمدن این اتفاق است که باید این قطعه تعمیر شوند. برای اینکار می توانید با نمایندگی های مجاز و رسمی در تهران تماس حاصل نمایید.

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران با به همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص میتواند تعمیر تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان انجام دهد . این کار علاوه بر صرفه جویی وقت و هزینه شما موجب می شود تلویزیون شما به بهترین نحو تعمیر گردد. تعمیرات در این مرکز  تحت نظر اتحادیه و با ارايه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام می گردد.

 

مشاوره وتماس با ما

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *