تعمیر تلویزیون بدون گارانتی سونی

تعمیر تلویزیون در تهران

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

امروزه تلویزیون ها نقش پر رنگی را در خانه ها اجرا می کنند، به طوری که از کار افتادن و خرابی تلویزیون برای شما بسیار کسالت آور و ناراحت کننده خواهد بود .امروزه این محصول  با برند های باکیفیت مختلفی در دنیا معرفی گردیده، اما با این وصف احتمال خرابی برند معتبر نیز خارج از تصور نمی باشد. اکنون قصد داریم در این مقاله انواع خرابی های تلویزیون در مدل های ال ای دی، ال سی دی و پلاسما را شرح دهیم که شما می توانید با تماس برقرار کردن با تعمیرگاه های مجاز و تخصصی در تهران و راهنمایی گرفتن از تعمیرکاران مجرب به راحتی و با هزینه های بسیار کم آنها را تعمیر کنید.

خرابی های رایج تلویزیون

خرابی در تلویزیون و قطعات آن علت های مختلفی دارد. از دلایل پر تکراری که می توان برای خرابی دستگاه ها در بازار امروزی اشاره نمود ضربه خوردن های اتفاقی به علت بی احتیاطی، فرسودگی قطعات ،صدمه دیدن در اسباب کشی، آب خوردگی ، اتصالات برقی و… که باعث آسیب دیدگی و خرابی جدی در دستگاه می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با موارد خرابی و راه حل هایی برای آن آشنا کنیم. تعمیر تلویزیون بدون گارانتی سونی

ویروسی شدن تلویزیون :

تمامی دستگاه های دیجیتال مثل  لپ تاپ ها  و گوشی های تلفن همراه و همینطور تلویزیون های ال ای دی ،ال سی دی  ، پلاسما به علت اتصالات به روز خود گاهی درگیر ویروس هایی می شوند که  در ادامه مقاله به چندین راه حل برای فهم و از بین بردن آنها  به شما آموزش می دهیم.

استفاده از نرم افزار ها، یکی از روش های از بین بردن ویروس ها که عمل ویروس یابی را انجام می دهند،از جمله این برنامه ها  نصب آنتی ویروس های مختلف و روش های دیگر که می توانید با تماس با نمایندگی های معتبر در تهران از نمایندگان و تعمیرکاران متخصص مرکز فدک جهت رسیدگی و حل مشکل پیش آمده رفع مشکل کنید، تا این مرکز در کوتاه ترین زمان ممکن نیروی متخصص و کار بلد خود را به آدرس شما اعزام کنند.

پرش تصویر در تلویزیون :

گاهی اوقات تصویرتلویزیون شما ممکن هست دچار پرش گردد. در ادامه مقاله  به عواملی که موجب به وجود آمدن پرش درتصویر تلویزیون شما می شود اشاره خواهیم کرد. تعمیر تلویزیون بدون گارانتی سونی

خرابی مین بورد تلوزیون :

 مین برد یا برد اصلی تلویزیون از اصلی ترین جزء هر دستگاه تلویزیون به شمار می آید.  وظیفه این قطعه کنترل سیستم تلویزیون می باشد. هم چنین به سایر بخش های تلویزیون نیز دستور کارشان را ارسال می کنند و کنترل دارند. مین برد شامل اجزای مختلفی است که اگر هر کدام از آنها دچار خرابی یا مشکل شود می تواند از علل به وجود آمدن لرزش و پرش در تصویر دستگاه شود.

خرابی لامپ های تصویر:

لامپ ها در نمایش دادن تصویر نقش مهمی را  به دوش می کشند. آنها به صفحه نمایشگر روشنایی می دهند . همچنین از کار افتادن آن می تواند دلیل قطع و وصل شدن تصویر و از بین رفتن تصویر نیز گردد . بیش از حد روشن ماندن تلویزیون از علت هایی است که می تواند موجب سوختن و خراب شدن لامپ تصویر شود، چون گرما و حرارت زیادی تولید می کند و به لامپ که جز قطعات حساس دستگاه هست آسیب جدی برساند.  شما می توانید برای تعویض لامپ تصویر با تعمیرکاران با سابقه در تهران تماس برقرار کنید که ضمن اطمینان خاطر برای تعمیر دستگاه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده و به راحتی این قطعه را تعویض نمایید.

مشکل در پاور تلویزیون:

 منبع تغذیه یا پاور انرژی الکتریکی دستگاه تلویزیون شما را تولید می کند. پریدن تلویزیون و یا حتی خاموش شدن ایراد در پاور و یا قسمت هایی از آن  می تواند دلیل آن نیز باشد. تکنسین­ها و تعمیرکاران  مجرب در تهران می توانند تعمیر این قطعه را به راحتی و کمترین هزینه انجام دهند و مشکل را به راحتی حل نمایند. تعمیر تلویزیون بدون گارانتی سونی

ضعیف شدن پنل تلویزیون:

یکی از عوامل مهم پرش تصویر خراب شدن پنل در تلویزیون شما است . پنل از مهم ترین و اصلی ترین قطعات تلویزیون به شمار می آید. پنل ها همان لایه های بیرونی و پوشاننده صفحه نمایشگر شما هستند و قیمت بسیار بالایی دارند که اگر در ال ای دی و یا ال سی دی شما پنل خراب و یا سوخته باشد می تواند برای شما بسیار هزینه ساز شود.

خراب شدن خازن در برد پاور:

گاهی در حالت روشن نشدن یا دیر روشن شدن تلویزیون جریان ایجاد شده دارای ریپل می شود وجریان dcپایین تر از حد مجاز می گردد. در این صورت جریان به درستی وارد قطعات بعدی نمی گردد وعملکرد به درستی صورت نمی گیرد.

 به عنوان نمونه آی سی سیستم کنترل که با ولتاژی توسط پاور ایجاد شده ، کار می کند و اگر کارکرد آن دچار مشکل شود تلویزیون دیر روشن خواهد شد. از ویژگی های مهم خازن ها مخصوصا خازن های الکترولیت که در مورد آن بحث خواهیم کرد، به مرور از ظرفیت آن ها که بر اساس  واحد فاراد سنجیده می شود که رو به کاهش کشیده می شود. ویژگی مهم آن که عبور جریان و گرم شدن خازن، دوباره باعث پر شدن ظرفیت می شود و همزمان با عبور جریان و گرم شدن خازن، این کمبود ظرفیت نیز جبران می نماید. همین ویژگی باعث می شود که تلویزیون به آهستگی و تاخیر روشن شود.

یکی از اصول مهم در بخش تعمیر تلویزیون، رفع ضعف هایی است که امکان دارد در آینده به مشکل تبدیل شود. عدم کیفیت خازن های مصرفی و همچنین نزدیک بودن ولتاژ وارده به خازن با ولتاژی کار، آن از دیگر علل خرابی خازن ها می باشد که برای جایگزینی بهتر، می توان از خازن های با ولتاژ بالاتر استفاده نمود.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

خاموشی ناگهانی تلویزیون یکی از مشکلاتی که گاهاً ممکن  هست کاربر با آن رو به رو شود.این اتفاق حتی از تلویزیون های امروزی از جمله ال سی دی ها ،ال ای دی ها و پلاسما ها به دور نیست. در صورت مواجه شدن با این مشکل که می تواند دلایل مختلفی نیز داشته باشد که به دو مورد از مهم ترین آنها در متن ذیل بیان می کنیم.

 فرسودگی قطعات مین برد :

اگر هر کدام از قطعات دستگاه شما به فرسودگی کشیده شود نیز می تواند موجب به وجود آمدن این اتفاق گردد. برای اینکه قطعات مین برد شما دچار فرسودگی نگردد بهترین کار برای پیشگیری از این اتفاق این است ،زمانی که از دستگاه استفاده ای نمی کنید آن را خاموش نمایید، چون اگر از تلویزیون در ساعات طولانی  استفاده شود ، زیاد روشن بماند ، این اتفاق برای دستگاه شما اتفاق می افتد که می تواند هزینه زیادی متحمل شوید.

نوسانات برق :

امروزه تلویزیون ها با ولتاژ های بسیارکمی فعالیت می کنند، به طوری که نوسانات برقی شما را مستلزم به استفاده از محافظهای برق یا همان تراس ها کرده چرا که عدم استفاده از آن موجب خاموش شدن آن می گردد.

اگر مین بورد خراب شود احتمال آن هست که دستگاه شما به طور ناگهانی خاموش شود. مین برد ها از قطعات اصلی تلویزیون ها می باشند و به سایر قطعات و اجزای تلویزیون دستور ارسال می نمایند.

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران با به همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص می تواند تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان تعمیر کند. این کار علاوه بر صرفه جویی وقت و هزینه شما منجر تعمیر تلویزیون شما به بهترین نحو می گردد. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارايه ضمانت کیفی برای شما عزیزان صورت می گیرد.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *