تعمیر تلویزیون سونی در محل

تعمیر مین برد ال سی دی سونی در منزل 09127384085

تعمیر مین برد ال سی دی سونی در منزل

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

امروزه می توان در هر خانه ای حداقل یک تلویزیون را مشاهده کرد. افراد ساعت های زیادی در طول روز را به مشاهده ی برنامه های متنوع درآن اختصاص می دهند، اما در مقابل این رشد و تکنولوژی گاهی احتمال دارد دستگاه دچار خرابی ها و مشکلاتی شود که نیاز به تعمیرکاران و تکنسین های متخصص و مجرب خواهد داشت. در ادامه چند مورد از این مشکلات و روش های تعمیر کردن آنها بیان می نماییم.

انواع خرابی های قابل تعمیر تلویزیون

خرابی پنل تلویزیون :

پنل تلویزیون لایه خارجی ‌یا همان صفحه نمایشگر هست که برای محافظت از شکستن پوشانده شده است. شکننده ترین و مهم ترین قسمت هر تلویزیون پنل که به راحتی آسیب پذیر می باشد خرابی پنل تلویزیون اتفاقی هست که گاهی می تواند حتی با نگهداری صحیح تلویزیون نیز ایجاد شود. تعمیر مین برد ال سی دی سونی در منزل

 این قطعه از پرهزینه ترین قطعه ی تلویزیون می باشد که می توان گفت 70 درصد از مبلغ تلویزیون را شامل می گردد . به همین علت در صورت خرابی به علت هزینه بالا کاربر  مجبور به گرفتن تصمیم به تعویض دستگاه می گیرد. در این مطلب تعدادی از مهم ترین دلایل خرابی پنل تلویزیون مورد بررسی قرار گرفته که تا حدی می توان مشکلات را رفع و یا تعمیر نمود.

تغییر رنگ به صورت روشن‌ یا تیره در صفحه ، وجود لکه‌های سیاه در صفحه نمایش، عدم مشاهده تصویر،تصویر محو یا یک رنگ اضافی و غیره همگی از مورد های خرابی در  پنل تلویزیون اند. در صورتی که به درستی تعمیر نشوند این هزینه ها بسیار زیان بار خواهد بود ،توصیه می شود  برای هزینه های کمتر و صرف وقت کم تر با تعمیرکاران با سابقه و یا تعمیرگاه های تهران تماس برقرار نمایید.

خرابی صدا در تصویر

گاهی ممکن هست علت ساده ای مثل شل شدن کابل صدا منجر به قطعی صدا در دستگاه شود که در ابتدا باید تمام سیم ها را یک به یک بررسی کرد یا حتی نیاز هست یکبار خارج نموده و سپس فیش مربوطه را مجدد متصل کنید.

به این ترتیب اینگونه خاطر شما  بابت شل بودن سیم و کابل ها راحت می گردد. مطمئن شوید که کابل HDML  و صدا به درستی در جای مربوطه خود متصل شده اند. ضمناً به خاطر داشته باشید موقع بررسی سیم ها احتمال برق گرفتگی نیز وجود دارد .

خرابی لامپ های تصویر:

لامپ ها در به نمایش آوردن در تصویر نقش مهمی را  به بر عهده دارند. آنها به صفحه نمایشگر روشنایی می دهند . از کار افتادن آن می تواند دلیل قطع و وصل شدن تصویر و از بین رفتن تصویر نیز باشند . بیش از حد روشن ماندن تلویزیون از دلیل هایی است که می تواند موجب سوختن و خراب شدن لامپ تصویر گردد، چون گرما و حرارت زیادی تولید می نماید و به لامپ که جز قطعات حساس دستگاه هست آسیب جدی ایجاد می کند.  شما می توانید برای تعویض لامپ تصویر با تعمیرکاران با سابقه در تهران تماس برقرار نموده که ضمن اطمینان خاطر برای تعمیر دستگاه در وقت و هزینه خود صرفه جویی نموده و به راحتی این قطعه را تعویض نمایید.

خرابی مین برد تلویزیون:

مین برد یکی از اساسی ترین قطعه در تلویزیون محسوب می شود. مین برد از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از این اجزاء وظیفه­ ی مخصوص به خود را برعهده دارند. صفحه نمایش ارتباط مستقیم با مین برد دارد و در صورت خراب شدن هر یک از قطعات مین برد، این امکان وجود دارد که تصویر تلویزیون پرش داشته باشد.

تصویر محو از یک رنگ اضافی:

گاهی ممکن است رنگ ها در تصویر به شکل واقعی خودشان مشاهده نگردند اما تصاویر درست نمایش داده شود ، یا حتی اگر یک رنگ اضافی به صورت غیر‌عادی در تصویر ظاهر شود ،در این صورت نیز باید پنل دستگاه را تعویض کنید  چون اولین لایه آن دچار آسیب گردیده است

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

مرکز تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران تلویزیون توسط تعمیرکاران متخصص و کارآمد اداره می گردد. این واحد معتبر و مجاز به تعمیرات می باشد. از تلویزیون در منازل و محیط های کاری متفاوتی استفاده می شود که دستگاه به دلیل استفاده روزمره و فشار کاری بالا، می تواند خیلی زود دچار استهلاک شده  و نیازمند به تعمیرات شود.برای حل این مشکلات می توانید با مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون تماس برقرار نمایید.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *