تعمیر تلویزیون سونی در محل

تعمیر ال سی دی سونی در فلاح

تعمیر ال سی دی سونی در فلاح

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

امروزه شناخت و استفاده از دنیای دیجیتال را یکی از بزرگترین قسمت های زندگی هر بشری در قرن 21  میتوان شمرد. شناخت تلویزیون در زندگی امروزی حرفای بسیار زیادی برای گفتن دارد .درصد بالایی از خانواده ها و حتی جوانان روزانه اوقات فراغت خود را با تلویزیون ها می گذرانند. در این دستگاه ها ضمن پخش برنامه های سرگرم کننده برنامه های آموزشی نیز پخش می شود.

خرابی های رایج تلویزیون

 امروزه کیفیت تلویزیون ها روز به روز روند صعودی را سپری می کنند به طوری که کیفیت آن در مقایسه با گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ها امروز دربازارها، تلویزیون های پلاسما ال سی دی و ال ای دی دی اند که ممکن هست به علت هایی مثل ضربه خوردن، قطع و وصل شدن برق وخرابی های قطعات اصلی و یا هر دلیل دیگری دچار مشکلاتی شوند. تعمیر ال سی دی سونی در فلاح

آبخوردگی پنل تلویزیون

آبخوردگی در پنل تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی اصطلاحی می باشد که در واقع مربوط به نفوذ مایعات پاک کننده مانند شیشه شوی از فاصله بسیار کم بین قاب و صفحه نمایش تلویزیون اتفاق می افتد.

آبخوردگی در پنل دلایل متفاوتی می تواند داشته باشد. گاهی مواقع هنگام بازی کودکان و یا پاکیزه کردن تلویزیون به علت اسپری کردن مستقیم مایع پاک کننده روی صفحه نمایشگر، مایعات که بیس آن ها نیز رسانا هستند از پایین پنل بین قاب دستگاه و صفحه نمایش به داخل دستگاه نفوذ می کند و چون جایگاه قرار گرفتن فلت های منتقل کننده اطلاعات تصویر در زیر پنل تلویزیون قراردارد باعث اتصال پین های مختلف این فلت ها به یکدیگر می شود که برخی از آنها ولتاژ و برخی دیگر اطلاعات تصور را جا به جا می کنند. تعمیر ال سی دی سونی در فلاح

وجود خطوط عمودی

خرابی پنل تلویزیون با پیدایش خطوط عمودی نیاز به بررسی های بیشتری دارد. ضربه خوردن پنل یا وجود مشکل در برد تیکان یا فلت‌های  انتقال ارتباط از جمله دلایل پیدایش خطوط عمودی اند. اگر خط ایجاد شده به صورت سراسری از بالاترین نقطه تا پایین‌ترین نقطه کشیده شده است، برد تیکان و فلت های ارتباطی متهمین اصلی خرابی پنل تلویزیون شما می باشند.

در این شرایط می توانید امید داشته باشید که هزینه های تعمیر تا حد بسیار زیادی کمتر خواهد بود. اگر خط تمام صفحه را در بر نگرفته باشد یک خط چند سانتی متری در مرکز تصویر یا از بالاترین نقطه تا مرکز تصویر باشد مشکل از پنل اصلی است و هزینه بیشتری برای کاربر به بار خواهد آورد. تنها راه برای رهایی از این مشکل، تعویض پنل است که کاربر را با هزینه ی بالایی مواجه می کند.

تاریک و روشن شدن تصویر از بالا

افراد زیادی با نمایندگی های تخصصی ما تماس برقرار می کنند و مشکل  دستگاه خود را تاریک و روشن شدن تصویر اعلام می کنند. این خرابی ها به این صورت می باشد که قسمتی از تصویر مشاهده  نمی گردد. دلیل این خرابی ها به طور معمول می تواند به دلیل اختلال در پنل دستگاه باشد. از مهم ترین جزء قطعه ، می توان به پنل اشاره نمود که از گران ترین قطعه ها می باشد که خراب شدن آن باعث متحمل شدن هزینه ی زیادی می باشد. همچنین پیشنهاد می شود به علت حساس بودن این کار با تعمیرکاران مجرب و حرفه ایی در تهران تماس برقرار نمایید.

مرکز تعمیر پنل تلویزیون در تهران

مرکز تعمیرات تلویزیون فدک تهران به عنوان نماینده مجاز تعمیرات تلویزیون در تهران می باشد. این مرکز با ارائه مشاوره هایی که نیاز باشد، اقدامات لازم برای تعمیر دستگاه ،هزینه های احتمالی و برآورد کل هزینه ها را به مشتری اعلام می کند. لازم به یادآوری است که در صورت نیاز به تعویض قطعات حساس و عدم امکان تعمیر، از قطعات کاملا اورجینال و اصل با گارانتی معتبر استفاده می گردد. در این واحد تعمیراتی امکانات و تسهیلات فوق العاده وسیع و پیشرفته ای از جمله سرویس تلویزیون در محل  نیز ممکن هست که هر سطحی از نیاز را به راحتی برای مشتریان گرانقدر برطرف می دارند.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *