تعمیر تلویزیون سونی در محل

تعمیر بک لایت ال سی دی سونی در منزل 09127384085

تعمیر بک لایت ال سی دی سونی در منزل

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

لوازم خانگی دربازار لوازم خانگی ، هر روزه انواع مختلفی از برند ها با مدل ها ، سایزها و امکانات مختلف عرضه می شوند. خانواده ها معمولا سعی دارند بهترین مدل ها و برند ها را انتخاب کنند تا با خرابی و مشکلات کمتری رو به رو شوند ،زیرا همیشه خرابی تلویزیون ها وقت و زمان زیادی از آنها خواهد گرفت و همچنین  باعث به وجود آمدن هزینه های هنگفتی می شود.

انواع خرابی های قابل تعمیر تلویزیون

از مهم ترین علت های بروز خرابی که می تواند موجب به تمام شدن عمر تلویزیون گردد، اشتباه در نگهداری وسیله هست که بعد از طی شدن عمر مفیدش نیازمند به تعمیرات یا تعویض می گردد، اما در مواردی مانند شکستگی یا آب خوردگی پنل تنها موضوعی که باعث بروز مشکل شده نگهداری غلط از دستگاه می باشد. تعمیر بک لایت ال سی دی سونی در منزل

تلویزیون های  ال ای دی، ال سی دی و پلاسما ها که امروزه در بازار ها وجود دارد نیز ممکن است بر اثر عوامل بسیار مختلف زیادی از جمله  فرسودگی قطعات، ضربه خوردن ونوسانات برق و خیلی عوامل متعدد دیگر دچار خرابی گردند که شما  می توانید به راحتی و توسط تکنسین های مجرب آنها را تعمیر نمایید که در ادامه به چندین نوع از این خرابی ها اشاره می نماییم.

ماندن لوگو روی صفحه تلویزیون :

 گاهی تلویزیون در حالت آماده به کار قرار می گیرد ،  ولی لوگوی تلویزیون روی آن مانده است. علت این مشکل بیشتر در سیستم عامل تلویزیون است. هنگامی شما آن را به روز رسانی نمی کنید ممکن است این مشکل به صورت مجدد و دفعاتی برای شما تکرار شود. در ادامه نیز به روش هایی برای از بین بردن این مشکل خواهیم پرداخت.

اولین روش ،روش راحتی خواهد بود. تلویزیون را از  پریز برق جدا نموده و سپس دکمه ی پاور آن را به مدت 10 ثانیه ثابت نگه دارید و بعد آن را مجددا به برق بزنید و روشن نمایید.

روش دوم : در صورتی که به منوی تلویزیون دسترسی داشتید، وارد منو شده و از گزینه های موجود ریست را انتخاب نموده تا دستگاه یک بار خود به خود ریست و خاموش و روشن گردد.

روش سوم این است که سیم تلویزیون را از برق جدا کنید و سپس دکمه ی پاور آن را به مدت 10 ثانیه نگه دارید و سپس آن را مجددا به برق بزنید و روشن کنید .

چنانچه این مشکل با هیچکدام از روش های بالا از بین نرفت می توانید با برقراری تماس به نمایندگی های رسمی و مجاز در تهران در خواست کمک برای حل مشکل کنید.

استفاده از کابل hdmi نامناسب و نامرغوب :

کابل hdmi وظیفه را دارد که تصویر و صدا را با کیفیت بالا به تلویزیون شما منتقل نماید . گاهی اوقات ممکن است این سیم ها کیفیت نامرغوب و نامناسبی داشته باشند و اصل نباشد که باعث می شود با وصل کردن آن به تلویزیون دستگاه شما خاموش گردد.نقش اصلی این سیم انتقال تصاویر و ویدپو در کیفیت بالا به دستگاه می باشد.

خرابی آی سی برد پاور:

بردپاور یا همان منبع تغذیه وظیفه دارد که ولتاژهای الکتریکی را به یکدیگر تبدیل نماید و خراب شدن آن می تواند علت به وجود آمدن این اتفاق شود که باید این قطعه تعمیر گردد. برای اینکار می توانید با نمایندگی های مجاز و رسمی در تهران تماس برقرار نمایید

.

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

در این مرکز ضمن به روز بودن تعمیر کاران به آخرین اطلاعات مربوط به دستگاه های جدید، به دلیل تخصص تعمیرکاران به انواع برند ها می توان این مرکز را به عنوان کارگاهی برای تعمیرات جامع و کامل که تجهیزات مناسب برای عیب یابی، تعمیر و ترمیم را دارا می باشد معرفی نمود. مرکز تخصصی فدک در تهران با به همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران متخصص حرفه ای و مجرب می تواند ضمن تعمیر تلویزیون های شما در محل و در منزل باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می گردند و تلویزیون شما را به بهترین نحو تعمیر می نمایند. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارائه ضمانت کیفی برای شما عزیزان صورت می گیرد.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *