تعمیر تلویزیون سونی در محل

تعمیرگاه تخصصی سیار ال ای دی سونی

تعمیرگاه تخصصی سیار ال ای دی سونی

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

تلویزیون در سال 1862 توسط جیوانی کازلی داشمند ایتالیایی اختراع گردید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی تلویزیون ها شامل امکانات بسیار زیادی گشته اند که می توان به بهترین رنگ بندی ها و کیفیت ،امکان نمایش سه بعدی، اتصال به ورودی های دیگر مثل کامپیوتر ها ولپ تاپ و خیلی از امکانات دیگر اشاره کرد.

تلویزیون‌ها یکی از مرکزی ترین و البته شاید یکی از ضروری ترین دستگاه‌های هر خانه می باشند. بعضی از ما  حتی به شنیدن دائمی صدای تلویزیون عادت کرده‌ایم و ممکن هست در بعضی مواقع  تلویزیون روشن نباشد یکی از مهم‌ترین سرگرمی‌هایمان را از دست بدهیم؛ اما بسیاری از افراد هم وابستگی زیادی به این جعبه‌ی جادویی ندارند اما استفاده از آن به صورت اتصال به دستگاه های خارجی یا هارد و … دارند که ممکن هست خرابی یا عدم وجود تلویزیون حتی برای چند دقیقه در روز موجب سختی در خانه گردد. تعمیرگاه تخصصی سیار ال ای دی سونی

خرابی های رایج تلویزیون

 امروزه کیفیت تلویزیون ها بسیار بهتر از گذشته شده است . یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ها دربازارهای امروز تلویزیون های پلاسما ال سی دی و ال ای دی دی هستند که ممکن است به علت هایی مثل ضربه خوردن، قطع و وصل شدن برق وخرابی های قطعات اصلی و یا هر دلیل دیگری دچار مشکل شوند که در ادامه به چند نمونه از مهم ترین و متداول ترین آنها اشاره  خواهیم نمود.

وجود نقطه سفید در تصویر

گاهیممکن است وجود یا چند نقطه سفید و نورانی در تصویر موجب  رخ دادن این مشکل گردد. باید بدانیم که در این مواقع، دستگاه دچار سوختگی پیکسل شده است. یعنی تمام اجزای مرتبط با هم برای این که پیکسل به نقطه‌ای تبدیل شود که رنگی باشد و هنگام نمایش دادن تصویربه درستی عمل ننماید.

به همین دلیل پیکسل روشن خواهد ماند و حالت نقطه سفید به خود می‌گیرد، تنها راه حل این مشکل فقط تعویض پنل به صورت کامل خواهد بود که می تواند بسیار هزینه بالایی داشته باشد.

ماندن تصویر روی لوگو در تلویزیون 

اگر که سیستم عامل دستگاه خود را در زمان مناسب به روز رسانی نکنید، ممکن است این مشکل پیش بیاید برای حل این مشکل  راه های مختلفی وجود دارد که می توانید با مرکز فدک تماس برقرار نموده و درخواست راهنمایی بفرمایید.

ابتدا شما باید دستگاه را از برق جدا نموده و بعد از گذشتن چند دقیقه دوباره آن را به برق وصل نمایید و سپس روشن نمایید .

راه حل دوم : استفاده از گزینه ریست توسط کنترل تلویزیون است. اگر دسترسی به منوی اصلی دارید از طریق کنترل وارد منو شده و گزینه ریست را انتخاب نمایید تا تلویزیون ریست و از نو بارگزاری گردد.

راه حل بعدی را می توان قطع برق دانست به این صورت که  تلویزیون را از برق بکشید دکمه پاور آن را به مدت 10 ثانیه نگهدارید و سپس تلویزیون  را به برق بزنید و روشن نمایید تا این مشکل برای شما حل شود.

 اما اگر با هیچکدام از روش های زیر مشکل ماندن لوگو بر روی تصویر حل نگردید با نمایندگی های رسمی و تعمیرگاه های ما در تهران تماس برقرار نموده تا تکنسین ها مجموعه بتوانند راهنمایی  های لازم را به شما برسانند وبا تخصص خود به راحتی  مشکل شما را حل کنید.

دو عدد شدن تصاویر در تلویزیون :

این مشکل از برد تیکان می باشد.  کار اصلی تیکان پردازش نهایی سیگنال تصویر و زمانبندی صحیح بخش های مختلف و انتقال به برد آدرس و صفحه نمایش تلویزیون می باشد. از علت های مشکل برد تیکان ایجاد خطوط عمودی و افقی و تیره شدن تصویر و دو عدد شدن تصاویر هست. برای حل این مشکل خرابی یا تعمیر و تعویض قطعه تیکان می توانید با تکنسین های مجرب در تهران تماس برقرار کنید.

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران می تواند تعمیر تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان انجام نمایند. این کار علاوه برصرفه جویی وقت و هزینه شما باعث می گردد تلویزیون شما به بهترین نحو ممکن تعمیر شود. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارائه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام خواهد شد.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *