تعمیر تلویزیون سونی در محل

تعمیرات تخصصی ال سی دی سونی در محل

تعمیرات تخصصی ال سی دی سونی در محل

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

در گذشته تا به امروز می توان مهم‌ترین عامل جمع کردن خانواده دور هم را وجود تلویزیون ها دانست اما با توجه به سبک زندگی این روزها، معولا می توان گفت وجود تلویزیون در هر خانه به بیش از یک عدد افزایش پیدا کرده، به طوری که  یک دستگاه در هر اتاق برای اعضای خانواده تجهیز گردیده است.

تعمیرات تلویزیون زمانی آغار می شود که شما با یکی از این مشکلات تلویزیون رو به رو گردید.از جمله خرابی ها را می توان به مواردی چون روشن نشدن تلویزیون ، تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد، تلویزیون خاموش و روشن می شود، تصویر تلویزیون پرش دارد، تصویر تلویزیون تیره شده است و… اشاره کرد.

 پیشرفت علم موجب اتصال راحت تلویزیون ها به انواع مرورگرها و شبکه های اینترنتی و همچنین قابلیت دسترسی و اتصال آسان به اینترنت شده است که کاربران می توانند از این طریق به انواع فیلم ها و برنامه ها دسترسی پیدا نمایند و به صورت آنلاین استفاده کنید. تعمیرات تخصصی ال سی دی سونی در محل

تعمیر مشکل صدای تلویزیون

خرابی صدا در تلویزیون های ال ای دی، از مشکلات شایع هستند. اگردر حین تماشا متوجه قطعی صدای تصویر شدید در ابتدا لازم هست که به منوی تلویزیون مراجعه ، سپس ضمن رفتن به قسمت تنظیمات صدا از خاموش یا روشن بودن صدای تلویزیون اطمینان خاطر پیدا کنید. در صورتی که تنظیمات درست انجام شده بود یک هدفون استفاده نمایید و آن را به ورودی هدفون تلویزیون قرار دهید، در صورتی که صدا وجود داشت احتمال زیاد بلندگوی تلویزیون مشکل پیدا کرده و باید تعویض شود. در این حالت شما می توانید با مرکز تعمیر تلویزیون در تهران تماس برقرار کنید و درخواست راهنمایی و تعمیر آن را کنید.

خراب شدن خازن در برد پاور:

گاهی در حالت روشن نشدن یا دیر روشن شدن تلویزیون جریان ایجاد شده دارای ریپل می شود وجریان dcپایین تر از حد مجاز خارج خواهد شد. در این صورت جریان به درستی وارد قطعات بعدی نمی گردد وعملکرد به درستی انجام نمی گیرد.

 به عنوان نمونه آی سی سیستم کنترل که با ولتاژی توسط پاور ایجاد شده ، فعالیت می نماید و اگر کارکرد آن دچار مشکل شود تلویزیون دیر روشن خواهد گشت. از ویژگی های مهم خازن ها مخصوصا خازن های الکترولیت که در مورد آن بحث خواهیم نمود، به مرور از ظرفیت آن ها که بر اساس  واحد فاراد سنجیده می شود که رو به کاهش می رود. ویژگی مهم آن که عبور جریان و گرم شدن خازن، دوباره باعث پر شدن ظرفیت می شود و همزمان با عبور جریان و گرم شدن خازن، این کمبود ظرفیت نیز جبران می نماید. همین ویژگی باعث می شود که تلویزیون به آهستگی و تاخیر روشن شود.

یکی از اصول مهم در بخش تعمیر تلویزیون، رفع ایراداتی است که ممکن است در آینده به مشکل تبدیل گردد. عدم کیفیت خازن های مصرفی و همچنین نزدیک بودن ولتاژ وارده به خازن با ولتاژی کار، آن از دیگر دلایل خرابی خازن ها هست که برای جایگزینی بهتر، می توان از خازن های با ولتاژ بالاتر استفاده داشت.

نوسانات برقی

 خاموش شدن ناگهانی تلویزیون دلیل ایجاد نوسانات در برق و خرابی پاور می باشد. تلویزیون های جدید به دلیل اینکه با ولتاژ بسیار پایین عمل می کنند، غالباً با نوسانات برق دچار خرابی می‌ شوند. بنابراین به کاربران عزیز توصیه داریم که از اتصال مستقیم دوشاخه تلویزیون به پریز برق جلوگیری کنند و در این میان از محافظ‌ های برق استفاده کنند تا از خرابی های احتمالی نیز پیشگیری گردد.

خدمات شرکت تعمیرات تلویزیون فدک:

یکی از نکات مهم در انجام تعمیرات تلویزیون، عدم جابه‌جایی دستگاه هست. خیلی از شکستگی‌ها و ترک های ایجاد شده روی قطعات دستگاه ممکن است جابه‌جایی‌ها علت این اتفاقات باشد.گاهی اوقات قطعه ای که تعمیرکار تلویزیون می تواند آن را تعمیر کند با دستکاری‌های غیر اصولی و یا جابجایی کاملا از دور خارج می گردد که در این صورت نیاز هست تعویض شود که موجب ساخت هزینه بیشتری برای شما می شود. ما در مرکز خود تعمیرکاران مجرب و مسلط به انواع برندهای تلویزیون را استخدام کرده ایم تا آسودگی خیال مشتریان را فراهم کنیم که در ضمن راحتی نیز بتوانند تعمیر تلویزیون خود را به دست افراد متخصص آن برند سپارند.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *