تعمیر ال ای دی های فاقد گارانتی سونی

تعمیر ال ای دی های فاقد گارانتی سونی

تعمیر تلویزیون در تهران

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

از بزرگ‌ترین قسمت های زندگی هر بشری استفاده از دنیای دیجیتال در قرن 21 می باشد. تلویزیون ها در زندگی افراد حرفای بسیار زیادی برای گفتن دارند .همچنین خانواده ها و حتی خردسالان روزانه اوقات فراغت خود را با تلویزیون ها طی می کنند. برنامه های سرگرم کننده و حتی آموزشی این روزها از رسانه های تلویزیونی پخش می گردند. پیشرفت بالای علم در بخش تلویزیون ها از دیگر عوامل محبوبیت این وسیله است.اتصال راحت تلویزیون ها به انواع مرورگرها و شبکه های اینترنتی  ، قابلیت دسترسی و اتصال وهمچنین تماشای  انواع فیلم ها و برنامه ها در دستگاه به صورت آنلاین علت محبوبیت بیش از پیش تلویزیون ها گردیده است. تعمیر ال ای دی های فاقد گارانتی سونی

گاهی مواقع خرابی تلویزیون ها موجب کسالت و ناراحتی کاربر شود، اگر چه امروزه تلویزیون ها در  شرکت های معتبر با برند های معتبری معرفی و عرضه می گردند اما احتمال خرابی برند معتبر نیز وجود دارد و دور از ذهن نمی باشد. هم اکنون قصد داریم در این مقاله انواع خرابی های تلویزیون در مدل های ال ای دی، ال سی دی و پلاسما را شرح دهیم. همچنین شما می توانید با تماس برقرار کردن با تعمیرگاه های مجاز و تخصصی در تهران و راهنمایی گرفتن از تعمیرکاران مجرب به راحتی و با هزینه های بسیار کم آنها را تعمیر نمایید. تعمیر ال ای دی های فاقد گارانتی سونی

خرابی های رایج تلویزیون

از دلایل پر تکراری که می توان برای خرابی دستگاه ها در بازار امروزی نام برد ضربه خوردن های اتفاقی به علت بی احتیاطی، فرسودگی قطعات ،صدمه دیدن در اسباب کشی، آب خوردگی ، اتصالات برقی و… که باعث آسیب دیدگی و خرابی دستگاه شما می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با موارد خرابی و راه حل هایی برای آن آشنا نماییم.

ویروسی شدن تلویزیون :

تمامی دستگاه های دیجیتال مثل  لپ تاپ ها  و گوشی های تلفن همراه و همینطور تلویزیون های ال ای دی ،ال سی دی  ، پلاسما به علت اتصالات به روز خود می تواند درگیر ویروس هایی گردند که  در ادامه مقاله به چندین راه حل برای فهم و از بین بردن آنها  به شما آموزش می دهیم. تعمیر ال ای دی های فاقد گارانتی سونی

روش های تشخیص ویروس تلویزیون

یکی از راه های تشخیص برای ویروس یابی یا مطلع شدن از اینکه سیستم به ویروس آلوده گردیده  یا خیر این هست که صفحه نمایش شما به طور ناگهانی خاموش شودیا گاهی مواقع ممکن است سرعت دستگاه در هنگام کار کردن کاهش یابد مثل زمانی که می خواهید شبکه را عوض نمایید .

برای اینکه اطمینان خاطر پیدا کنید که آیا دستگاه شما ویروسی می باشد یا نه می توانید به قسمت منوی تلویزیون رفته و با اسکن دستگاه متوجه ویروس و در صورت وجود ویروس کشی نمایید.

همچنین جهت برطرف کردن این مشکل می توانید با برقرار کردن تماس با نمایندگی های مجاز در تهران را از همکاران ما  درخواست بررسی از دستگاه را نمایید تا به این موضوع پی ببرند و در صورت نیاز نیز دستگاه شما را به آنتی ویروس ها مجهز نمایند.

آیا می دانید علت انتقال این ویروس ها به دستگاه شما چه چیز می تواند باشد؟ در ادامه به این مطلب بسیار مهم خواهیم پرداخت.

 از اصلی ترین این علت ها می توان به  نصب کردن یک دستگاه جانبی مثل هارد مبتلا به ویروس و یا فلش مموری های ویروسی اشاره داشت. علت دیگر این است که تلویزیون های دیجیتال امروزه می توانند به اینترنت و انواع مرورگرها متصل شود که همین امر از علل ویروسی شدن دستگاه می تواند باشد. تعمیر ال ای دی های فاقد گارانتی سونی

چگونگی از بین بردن ویروس ها :

 یک از روش های از بین بردن ویروس ها استفاده از نرم افزار ها یی مثل نصب آنتی ویروس های مختلف و روش های دیگر که می توانید با تماس با نمایندگی های معتبر در تهران از نمایندگان و تعمیرکاران جهت رسیدگی و حل مشکل پیش آمده درخواست کمک نمایید.

پرش تصویر در تلویزیون :

معمولا موارد مختلفی در تصویرتلویزیون شما ممکن است دچار پرش باشد. در ادامه مقاله  به دلایلی که موجب به وجود آمدن پرش درتصویر تلویزیون شما می شود.

خرابی مین بورد تلوزیون :

 مین بورد یا برد اصلی تلویزیون از اصلی ترین قسمت های هر دستگاه تلویزیون هست و وظیفه آن کنترل سیستم تلویزیون است. هم چنین به بقیه بخش های تلویزیون نیز دستور کارشان را  ضمن کنترل ارسال می کند. مین برد شامل اجزای مختلفی هست که اگر هر کدام از آنها دچار خرابی یا مشکل شود می تواند موجب به وجود آمدن لرزش و پرش در تصویر دستگاه گردد. تعمیر ال ای دی های فاقد گارانتی سونی

خرابی لامپ های تصویر:

لامپ ها در به نمایش درآوردن تصویر نقش مهمی را ایفا می کنند. آنها به صفحه نمایشگر روشنایی داده همچنین از کار افتادن آن می تواند دلیل قطع و وصل شدن تصویر و از بین رفتن تصویر نیز باشد . بیش از حد روشن ماندن تلویزیون از علل هایی که می تواند موجب سوختن و خراب شدن لامپ تصویر گردد، چون گرما و حرارت زیادی تولید می شود و به لامپ که جز قطعات حساس دستگاه است آسیب می رساند. می توانید برای تعویض لامپ تصویر با تعمیرکاران با سابقه در تهران تماس حاصل کنید تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده و به راحتی این قطعه را تعویض نمایید.

مشکل در پاور تلویزیون:

 منبع تغذیه یا پاور انرژی الکتریکی دستگاه تلویزیون شما  ایجاد و تامین می نماید. پریدن تلویزیون و یا حتی خاموش شدن ایراد در پاور و یا قسمت هایی از آن  می تواند دلیل آن نیز باشد. تکنسین‌ها و تعمیرکاران  مجرب در تهران می توانند تعمیر این قطعه را به راحتی و کمترین هزینه انجام دهند و مشکل را به راحتی رفع نمایند.

خراب شدن خازن در برد پاور:

گاهی در حالت روشن نشدن یا دیر روشن شدن تلویزیون جریان ایجاد شده دارای ریپل می باشد وجریان dcپایین تر از حد مجاز است. در این صورت جریان به درستی وارد قطعات بعدی نمی شود وعملکرد صحیحی ندارند. تعمیر ال ای دی های فاقد گارانتی سونی

 به عنوان نمونه آی سی سیستم کنترل که با ولتاژی توسط پاور ایجاد شده ، کار می نماید و اگر کارکرد آن دچار مشکل شود تلویزیون دیر روشن می گردد. از ویژگی های مهم خازن ها مخصوصا خازن های الکترولیت که در مورد آن بحث می کنیم، به مرور ظرفیت آن ها که بر اساس  واحد فاراد سنجیده می شود کم می شود. ویژگی مهم آن که عبور جریان و گرم شدن خازن، دوباره باعث پر شدن ظرفیت می شود و همزمان با عبور جریان و گرم شدن خازن، این کمبود ظرفیت نیز جبران می کند. همین ویژگی باعث می شود که تلویزیون دیر روشن شود.

یکی از اصول مهم در بخش تعمیر تلویزیون، رفع ضعف هایی است که می تواند در آینده به مشکل تبدیل گردد. عدم کیفیت خازن های مصرفی و همچنین نزدیک بودن ولتاژ وارده به خازن با ولتاژی کار، آن از دیگر علل خرابی خازن ها است که برای جایگزینی بهتر، می توان از خازن های با ولتاژ بالاتر استفاده نمود.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

یکی از مشکلاتی که می تواند دلیل در خاموشی ناگهانی تلویزیون های امروزی از جمله ال سی دی ها ،ال ای دی ها و پلاسما ها با آن رو به رو شوید که می تواند دلایل مختلفی  نیز مربوط به آن شود که به دو مورد از مهم ترین آنها در زیر اشاره خواهیم نمود.

نوسانات برق :

امروزه تلویزیون ها با ولتاژ های بسیارکمی فعالیت دارند، نوسانات برقی شما را مستلزم به استفاده از محافظهای برق یا همان تراس ها کرده چرا که عدم استفاده از آن موجب خاموش شدن آن می گردد.

اگر مین بورد خراب گردد احتمال می رود دستگاه شما به طور ناگهانی خاموش شود. مین برد ها از قطعات اصلی تلویزیون ها می باشند که به سایر قطعات و اجزای تلویزیون دستور می فرستند.

فرسودگی قطعات مین برد :

اگر هر کدام از قطعات دستگاه شما  فرسوده شده باشد می تواند موجب به وجود آمدن این مشکل شود. برای اینکه قطعات مین برد شما دچار فرسودگی نشود راه حل مناسب تر این هست ، زمانی که از دستگاه استفاده ای ندارید آن را خاموش نمایید چون اگر از تلویزیون در ساعات طولانی استفاده شود این اتفاق برای دستگاه شما رخ می دهد.

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران با به همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص می تواند تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان تعمیر نماید که ضمن  این کار علاوه بر صرفه جویی وقت و هزینه شما باعث می شود تلویزیون شما به بهترین نحو تعمیر نماید. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارایه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام  می شود.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *