تعمیر تلویزیون سونی در کهریزک

تعمیر تلویزیون سونی در کهریزک

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

امروزه می توان بزرگترین قسمت های زندگی هر بشری را استفاده از دنیای دیجیتال در قرن 21 معرفی نمود. شناخت تلویزیون در زندگی امروزی حرفای بسیار زیادی برای گفتن دارد .درصد بالایی از خانواده ها و حتی جوانان روزانه اوقات فراغت خود را با تلویزیون ها سپری می کنند . در این دستگاه ها ضمن پخش برنامه های سرگرم کننده برنامه های آموزشی نیز پخش می شود. همچنین با پیشرفت علم تلویزیون ها دیگر به انواع مرورگرها و شبکه های اینترنتی  به راحتی قابلیت دسترسی و اتصال را داشته به راحتی می توانند از این طریق به انواع فیلم ها و برنامه ها دسترسی پیدا نمایند و به صورت آنلاین استفاده کنند.

خرابی های رایج تلویزیون

 امروزه کیفیت تلویزیون ها روز به روز رو  به  افزایش است که کیفیت آن در مقایسه با گذشته پیشرفت چشمگیر و مورد توجهی داشته است. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ها امروز دربازارها، تلویزیون های پلاسما ال سی دی و ال ای دی دی می باشند که ممکن است  به علت هایی مثل ضربه خوردن، قطع و وصل شدن برق وخرابی های قطعات اصلی و یا هر دلیل دیگری دچار ایراداتی گردند که در ادامه به چند نمونه از مهم ترین و متداول ترین آنها اشاره خواهیم نمود. تعمیر تلویزیون سونی در کهریزک

فراموش کردن رمز تلویزیون :

فراموش کردن رمز تلویزیون یکی از رایج ترین اتفاقاتی هست که می تواند برای کاربران این دستگاه رخ دهد. هر فرد ممکن هست به دلایل مختلفی رمز تلویزیون خود را فراموش کند. در این هنگام مهم ترین مسئله بازیابی رمز است تا فرد بتواند مانند گذشته از آن  به راحتی مجددا استفاده نماید.

بازیابی رمز تلویزیون:

بازیابی رمز تلویزیون یکی از مهم ترین درخواست هایی است که کاربران این دستگاه از مراکز درخواست می کنند. برای این کار ابتدا باید توجه کنید که آیا تلویزیون شما webos می باشد یا غیر webos. چرا که بازیابی رمز در این دو نوع متفاوت است. تعمیر تلویزیون سونی در کهریزک

اگر منوی برنامه های کاربردی در پایین صفحه قرار داشته باشد و با انتخاب گزینه Home بتوانید وارد آن شوید، تلویزیون شما webos می باشد در غیر این صورت غیر webos  خواهد بود.

خرابی لامپ های تصویر تلویزیون

لامپ تلویزیون با فراهم کردن روشنایی مورد نیاز در به نمایش گذاشتن تصویر نقش مهمی را ایفا می کند. اگر لامپ تصویر تلویزیون دچار اختلال شود، تصویر از بین رفته و یا قطع و وصل خواهد شد. یکی از مهم­ترین عللی که باعث خراب لامپ ها است، استفاده بیش از حد تلویزیون می باشد. اگر تلویزیون همیشه در حال کار کردن باشد، گرمای زیادی در قطعات ایجاد می­شود. افزایش تدریجی حرارت قطعات تلویزیون آسیب جدی وارد نموده که در بیشتر مواقع لامپ تصویر بیشترین حساسیت را  در این رابطه نشان می­دهد.

خرابی مین برد و یا فرسودگی قطعات مین برد :

مین برد یکی از اصلی ترین قطعات هر تلویزیون به شمار می آید که نقش آن ها در تلویزیون کنترل کردن دستگاه شما است، که نقش مهمی مانند یکی از اصلی ترین عضو های بدن انسان را اجرا می کند که خراب شدن آن موجب مشکلات فراوانی خواهد شد.گاهی استفاده زیاد و روشن بودن ساعات طولانی تلویزیون در شبانه روز علت فرسودگی مین برد می شود و قطعات مین برد را فرسوده می کند. همه اینها دلایلی است برای خاموش شدن ناگهانی تلویزیون که شما به راحتی با تماس گرفتن با نمایندگی های رسمی درکهریزک علت را پیدا نموده و با کم ترین هزینه مشکلات را  به راحتی برطرف کنید. تعمیر تلویزیون سونی در کهریزک

سیاه شدن یک طرف تلویزیون:

از دیگر اختلالاتی که قطعا به اجزای اصلی تلویزیون مربوط می شود می توان  سیاه شدن تلویزیون را نام برد. این مورد می تواند به دلیل خرابی پنل تلویزیون، مردگی و سوختگی پیکسل ها و یا خرابی بک لایت پیش آید.

تصویر محو از یک رنگ اضافی:

گاهی ممکن است رنگ ها در تصویر به شکل واقعی خودشان مشاهده نشوند، اما تصاویر درست مشاهده داده شود ، یا حتی اگر یک رنگ اضافی به صورت غیر‌عادی در تصویر قابل نمایان شود ،در این صورت نیز باید پنل دستگاه را تعویض کنید چرا که اولین لایه آن دچار آسیب شده است.

تصویر در تلویزیون دو عدد می شود:

از دلایل دو عدد شدن تصویر می توان به خرابی برد تیکان اشاره کرد. ارتباطی به رنگ هایی که در تلویزیون وجود دارد، ندارد. بهترین  راه  برای حل این مشکل که خودتان هرگز دست به تعمیر آن اقدام نزنید، زیرا ممکن است علاوه بر اینکه مشکل را رفع نکنید، باعث به وجود آمدن مشکل حاد تر و هزینه بیشتری نیز شوید.

خاموش شدن تلویزیون

گاهی ممکن هست که دستگاه به صورت ناگهانی دچار خاموشی گردد و دیگر روشن نشود .در ادامه علت های آن برای شما بیان خواهیم نمود.

تعمیر بک لایت تلویزیون 

بک لایت نور پشت صفحه تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی را شامل می گردد. وقتی بک لایت تلویزیون خراب می شود نور صفحه قطع و صفحه تلویزیون سیاه می گردد. در این حالت تلویزیون روشن می باشد و شما صدای تلویزیون را تنها خواهید شنید و می توانید شبکه های تلویزیون را عوض نمایید اما تصویر دیده نمی شود. هزینه تعمیر بک لایت با توجه به مدل و اینچ تلویزیون متغیر است.

نوسانات برقی

 خاموش شدن ناگهانی تلویزیون می‌ تواند به دلیل نوسانات ایجاد شده در برق و خرابی پاور مربوط گردد. تلویزیون های جدید به علت اینکه با ولتاژ بسیار پایین عمل می کنند، غالباً با نوسانات برق دچار خرابی می‌ گردند. بنابراین به کاربران عزیز توصیه داریم که از اتصال مستقیم دوشاخه تلویزیون به پریز برق خودداری نموده و در این میان از محافظ‌ های برق استفاده کنند تا از خرابی های احتمالی نیز پیشگیری شود.

درهم آمیختگی رنگ ها :

بهم ریختن رنگ ها،اضافه شدن غیر عادی یک رنگ در تمام تصویر یا قسمتی از آن ،وجود هاله ای بر روی صفحه نمایشگر همگی از علت هایی برای خراب شدن پنل تلویزیون به حساب می آیند که این مشکل  مربوط به ابتدایی ترین لایه پنل یعنی (Liquid) خواهد بود.

تنها راه حل برای این موضوع را می توان ، به تعویض پنل تلویزیون اشاره کرد که انجام این کار ممکن است هزینه زیادی را برای شما در بر داشته باشد. برای اینکه بتوانید این مشکل را به آسانی و با کم ترین هزینه حل کنید بهتر هست با تکنسین های مجرب و متخصص در کهریزک تماس حاصل کنید.

تاریک و روشن شدن تصویر از بالا

افراد زیادی با نمایندگی های تخصصی ما تماس برقرار می نمایند و مشکل  دستگاه خود را تاریک و روشن شدن تصویر اعلام می کنند. این خرابی ها به این صورت هست که قسمتی از تصویر نمایش داده  نمی شود و دلیل این خرابی ها به طور معمول می تواند به دلیل اختلال در پنل دستگاه آن رخ داده باشد. از مهم ترین جزء قطعه ، می توان به پنل اشاره کرد که از گران ترین قطعه ها می باشد که خراب شدن آن باعث متحمل شدن هزینه ی زیادی می شود. همچنین پیشنهاد می گردد به علت حساس بودن این کار با تعمیرکاران مجرب و حرفه ایی در کهریزک تماس برقرار نمایید.

تعمیر مشکل صدای تلویزیون

از مشکلات شایع ،خرابی صدا در تلویزیون های ال ای دی است. در صورتی که صدای تلویزیون شما قطع شود ابتدا به منوی تلویزیون مراجعه ، سپس ضمن رفتن به قسمت تنظیمات صدا از خاموش یا روشن بودن صدای تلویزیون اطمینان خاطر پیدا نمایید. در صورتی که تنظیمات صحیح بود از یک هدفون استفاده نموده و آن را به ورودی هدفون تلویزیون بگذارید، در صورتی که صدا وجود داشت احتمال زیاد بلندگوی تلویزیون خراب خواهد بود و باید تعویض گردد. در این حالت شما می توانید با مرکز تعمیر تلویزیون در کهریزک تماس برقرار کنید و درخواست راهنمایی و تعمیر آن را نمایید.

کار تعمیر تلویزیون را به تعویض نیندازید

اگر تلویزیون شما نیاز به تعمیر داشت، پس هرچه زودتر دست به‌ کار شوید. ما برای تعمیر هر نوع برند تلویزیون، تعمیرکار مرتبط را اعزام خواهیم کرد. پس برای تعمیر تلویزیون در هر برندی  در منزل، روی مرکز تعمییرات فدک حساب کنید.

خدمات شرکت تعمیرات تلویزیون فدک:

شرکت تعمیرات تلویزیون فدک یکی از تخصصی­ترین مراکز تعمیرات تلویزیون می باشد که با بهره­ گیری از دانش روز و تکنسین­ها و تعمیرکاران  مجرب اقدام به تعمیر انواع مدل­های مختلف تلویزیون می کند. ما در مرکز خود تعمیرکاران مجرب و مسلط به انواع برندهای تلویزیون را استخدام نموده ایم تا آسودگی خیال مشتریان را فراهم کنیم که در  ضمن راحتی نیز بتوانند تعمیر تلویزیون خود را به دست افراد متخصص آن برند بسپارند.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *