تعمیر تلویزیون سونی در پاکدشت |09127384085-66221407-33641842

تعمیر تلویزیون  سونی در پاکدشت

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

تعمیر تلویزیون سونی در پاکدشت
تعمیرات و رفع اختلالات ایجاد شده در انواع تلویزیون و برد دستگاه‌ها اگرچه ادعای بسیاری از مراکز فعال در سطح شهرها است اما با توجه به پیشرفت ساخت و تولید جدید تلویزیون ها در انواع برند ها ، آنالیز و تعمیرات انجام شده باید به دست کارشناسان و متخصصین کاربلد صورت بگیرد که علاوه بر آشنایی و تسلط کامل با پیشرفته ‌ترین تکنولوژی‌ و تجهیزات به روز دنیا، دانش فنی مورد نیاز را دارا باشد، در نتیجه عدم توجه به این مسئله و مراجعه به مراکز غیرمجاز جهتِ انجامِ تعمیرات انواع تلویزیون و برد ، منجر می گردد که بسیاری از دستگاه ‌ها پس از تعمیر در مرکز غیرمجاز، هیچ‌گاه کیفیت اولیه خود به را نیابند یا گاهی با خرابی بیش از پیش، امکان بهبود و تعمیر آن‌ها برای همیشه از خراب گردد و باعث شود هزینه بیشتری نیز برای شما بسازد.تعمیر تلویزیون سونی در پاکدشت

تلویزیون یکی از لوازمات ثابت و ضروری درهر منزل است. امروزه در هر خانه ای می توان به راحتی حداقل یک تلویزیون یافت به نحوی که تلویزیون را می توان جزئی جدا نشدنی از اوقات فراغت و سرگرمی تمام اعضای خانواده شمرد که از کار افتادن یا خرابی آن نیز می تواند بسیار کسالت آور و ناراحت کننده دانست.

تلویزیون ها ی ال ای دی و ال سی دی و پلاسما در پاکدشت طرح ها و مدل های مختلف توسط برندهای مختلف و جهانی تولید می شوند و در بازار  های  مختلفی عرضه می گردند ،که اصولا شامل همه ی این امکانات نیز می باشند. گاهی اوقات در مقابل این امکانات و پیشرفت ها دستگاه دچار خرابی ها و مشکلاتی گردد که نیاز به تعمیرکاران و تکنسین های متخصص و مجرب شود . درادامه این مقاله چند مورد از این مشکلات و روش های تعمیر کردن آن ها را  با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. تعمیر تلویزیون سونی در پاکدشت

خرابی های رایج تلویزیون سونی پاکدشت

 امروزه کیفیت تلویزیون ها روز به روز در حال بالا رفتن کیفیت آن نسب به گذشته می باشد. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ها امروز دربازارها، تلویزیون های پلاسما ال سی دی و ال ای دی دی می باشند که ممکن هست  به علت هایی مثل ضربه خوردن، قطع و وصل شدن برق وخرابی های قطعات اصلی و یا هر دلیل دیگری دچار ایراداتی گردد که در ادامه به چند نمونه از مهم ترین و متداول ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

آب خوردگی تلویزیون سونی پاکدشت

 امروزه آب خوردگی تلویزیون یکی از پر تکرار ترین مشکلاتی که همیشه تعمیرکاران و تکنسین های مجرب پاکدشت بعد از سال ها تجربه در زمینه تعمیرات بسیار پر تکرار می دانند . گاهی نیز باعث به خاموش شدن و هرگز روشن نشدن تلویزیون نیز می گردد. آب خوردگی ها خیلی اوقات به علت ریختن آب بر روی دستگاه است اما علت های دیگری نیز وجود دارد که کمتر به آنها توجه گردیده است. مثل اینکه تلویزیون در محیطی می باشد که در آن محیط رطوبت بسیاری  موجود باشد و این رطوبت داخل فضای داخلی دستگاه می گردد یا هنگام تمیز کردن تلویزیون شیشه شور را با فاصله بسیارکمی از تلویزیون اسپری می کنند و باعث داخل شدن آب به داخل دستگاه می گردد.

تعمیر ال ای دی سونی پاکدشت

تعمیرات بک لایت تلویزیون سونی پاکدشت

بک لایت تلویزیون همان لامپ های ال ای دی پشت صفحه هستند که می توان گفت مصرفی ترین قطعه ی استفاده شده در تلویزیون به شمار می آید و نوع و شکل آن در هر مدل از هر برند متفاوت می باشد. مثلا در یک مدل با مدل دیگر از دستگاه کاملا تفاوت بالایی دارد و نمی توان از دیگر بک لایت ها به جای بک لایت مختص هر سری استفاده نمود. تعمیر بک لایت تلویزیون نیاز به تخصص بالا ونیازمند تجربه ی زیاد است،چرا که در صورت نبود تخصص و تجربه قطعا پنل دستگاه آسیب جدی  خواهد دید و با بلند کردن پنل منجر به شکستگی خواهد شد . تعمیر تلویزیون سونی در پاکدشت

تعمیر فلت تلویزیون سونی پاکدشت

 از جمله ایرادات خرابی فلت تلویزیون هست که همزمان با آبخوردگی تلویزیون اتفاق خواهد افتد. به عبارتی دیگر یکی از خرابی‌های پیش آمده در صورت آبخوردگی تلویزیون، همین خرابی فلت‌های تلویزیون نیز خواهد بود که در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار خواهد گرفت.

با ورود مایعات به این بخش از دستگاه (که در نقش یک ماده رسانا ظاهر می گردند) پین های فلت های انتقال دهندۀ اطلاعات تصویر، که در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار دارند، دچار اتصالی می‌شوند و عملکرد این بخش را دچار اختلال می نمایند.

در صورتی که خرابی پیش آمده در فلت‌های تلویزیون به همین میزان باقی بماند، تعمیر تلویزیون سونی در پاکدشت  با ترمیم برد آدرس و فلت های آبخورده امکان‌پذیر خواهد شد. در غیراینصورت، یعنی در صورتی که خرابی پیش آمده به بخش‌های دیگر سرایت خواهد کرد و منجر به خرابی خود فلت های، خطوط ارتباطی فلت های و آی سی پردازنده گردد، تعمیر فلت تلویزیون دیگر امکان‌پذیر نخواهد بود و تنها راه باقی مانده تعویض فلت های پنل تلویزیون LED و LCD  خواهد بود.

سیاه شدن یک طرف صفحه تلویزیون :

 خراب شدن و سوختن پیکسل ها سوختگی و خرابی پنل تلویزیون یا خرابی بک لایت ها از جمله علت های خرابی در تلوزیون ها می باشد. علت این مشکل خرابی در یکی اجزای اصلی تلویزیون اتفاق خواهد بود که  لازم است در صورت خرابی حتما با نمایندگی ها و تکنسین های مجرب در پاکدشت  تماس برقرار کنید تا در صدد حل مشکل آن قرار بگیرند.

تصویر از قسمت بالا تاریک و روشن می شود:

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از آن در ساخت وسایل الکترونیکی، سعی شده تا محصولات کارآمدتری در اختیار کاربران قرار دهند. در همین راستا شرکت های سازنده تلویزیون ها نیز در تلاش هستند تا با ساخت مدل های جدید، مشکلات و اختلالات دستگاه های پیشین را برطرف نمایند.

علیرغم تلاش های فراوان شرکت های سازنده، همچنان عیب و ایراداتی در تلویزیون ها مشاهده می گردد. به عنوان یکی از این مشکلات می توان به تاریک و روشن شدن تصویر از قسمت بالای آن اشاره نمود.

علت تاریک و روشن شدن تصویر از قسمت بالای آن:

یکی از رایج ترین مسئله و مشکلاتی که اکثرکاربران تلویزیون و تعمیرکاران با تجربه با آن رو به رو می شوند. در اولین مرحله باید این ایراد به درستی عیب یابی گردد. به طور معمول اختلال در پنل دستگاه موجب این مشکل می شود.

پنل یک قطعه بسیار حساس در تلویزیون می باشد که معمولا گران ترین بخش در این دستگاه هاست. خرابی پنل به عنوان یک مسئله رایج در میان تعمیرکاران به شمار می آید. اگر آسیب وارده به این قطعه جدی باشد، قادر به تعمیر آن نخواهید شد و باید آن را تعویض کنید. در آسیب های جزیی پنل نیز، نیاز است تا با تخصص و دقت بالایی این عمل صورت گیرد.

قسمتی از تصویر تیره شده است:

 گاهی علاوه بر مشکل تاریک و روشن شدن تصویر از قسمت بالا، کاربران با تیره شدن قسمتی از صفحه نیز مواجه می شوند. این اتفاق که ممکن است در قسمت های مختلف صفحه نمایش رخ دهد، به عنوان یکی دیگر از نگرانی های این افراد محسوب می شود.

در صورتی که صفحه دچار ضربه نشده باشد، می توان این مشکل را از بک لایت تلویزیون شمرد چرا که  علت این اتفاق ممکن است مربوط به بخشی از  LED BAR که خاموش شده است و می توان با بهره گیری از تعمیرکاران متخصص آن را تعمیر نمود، اما معمولا اگر صفحه ضربه خورده باشد، پنل باید تعویض گردد که کاربر با هزینه بالایی متحمل خواهد شد..

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی پاکدشت

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در پاکدشت

امروزه ارائه سرویس های فنی و مناسب یکی از نیاز های افراد در شهر ها به حساب می آید. با این حال کیفیت خدمات و ارائه سرویس به موقع و با کیفیت بسیار اهمیت بالایی خواهد داشت.

تعمیرگاه تخصصی فدک در پاکدشت  با همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص  می تواند تعمیر تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان به صورت حرفه ای و منصفانه ترین هزینه انجام دهد و مشکل را رفع کند . این کار علاوه بر صرفه جویی وقت و هزینه شما می تواند تلویزیون شما  را به بهترین نحو تعمیر کند. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارائه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام می شود. متخصصین ما سعی دارند تا با ارائه به وقت و منظم علاوه بر برطرف کردن مشکل شما عزیزان لذت ویژه ای از سرویس دهی و خدمات را برای شما دوستان فراهم نمایند.

مشاوره وتماس باما

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *