ماندن تصویر روی لوگو

ماندن تصویر روی لوگو در تلویزیون های سونی:

ماندن تصویر روی لوگو در تلویزیون های ال جی به عنوان یک مشکل رایج در میان کاربران تلقی می گردد. به صورت کلی تلویزیون ها بنا به دلایل مختلفی می توانند دچار ایرادات متنوعی گردند. از همین رو شرکت های سازنده لوازم الکترونیکی خصوصا تلویزیون ها سعی دارند تا با برطرف نمودن مشکلات پیشین بتوانند محصولات باکیفیت تری را در اختیار کاربران قرار دهند.

علت ماندن تصویر روی لوگو:

با این که کاربران زمان زیادی را در طول شبانه روز از تلویزیون استفاده می کنند، وقتی تصویر روی لوگو می ماند نمی دانند به چه علتی این اتفاق روی داده است و باید چه کاری انجام دهند.

هنگامی که این مشکل به وجود می آید، غالبا در سیستم عامل تلویزیون خرابی به وجود آمده است. باید به این نکته اشاره نمود که وقتی سیستم عامل دستگاه خود را به روز رسانی نکنید، اتفاقات مختلفی از این دست تلویزیون شما را تهدید خواهد کرد.

زمانی که تصویر تلویزیون شما روی لوگو می ماند بیشتر می تواند به علت اختلال در مین برد یا مشکلات سخت افزاری باشد. به هر روی وقتی این اتفاق برای دستگاه شما می افتد، مهم ترین نکته عیب یابی صحیح و تعمیر درست آن می باشد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود.

روش های برطرف کردن مشکل ماندن تصویر روی لوگو:

برای برطرف نمودن مشکل ماندن تصویر روی لوگو راه حل های مختلفی وجود دارد که بعضی از آن ها روش های ساده ای می باشند که در ادامه به آن ها اشاره می نماییم.

روش اول:

به عنوان ساده ترین روش به سراغ منو بروید. بیشتر خطاهای تلویزیون معطوف به این بخش می باشند. اگر قادر به مشاهده بخش منو بودید می توانید بررسی کنید که امکان ریست نمودن دستگاه وجود دارد یا خیر.

روش دوم:

اگر تلویزیون شما روشن است می توانید آن را از برق بکشید. به مدت 60 ثانیه بگذارید در آن وضع باقی بماند. سپس مجددا دستگاه را روشن نمایید و بررسی کنید که مشکل برطرف شده است یا نه.

روش سوم:

راه حل سوم برطرف نمودن مشکل ماندن تصویر روی لوگو، راه اندازی مجدد دستگاه می باشد. در بیشتر موارد این راه حل مشکل را برطرف خواهد نمود. برای انجام درست آن مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • تلویزیون را از جریان اصلی جدا کنید و از برق بکشید.
  • پس از انجام مرحله اول، دکمه پاور را به مدت 10 ثانیه نگه دارید.
  • سپس می توانید دکمه پاور را رها کنید و تلویزیون را به شرایط قبل باز گردانید.
  • پس از رها کردن دکمه پاور می توانید تلویزیون را روشن نمایید.
  • حال عملکرد نرمال دستگاه را بررسی کنید.

راه حل چهارم:

بسیاری از افراد از این مسئله آگاه نیستند که اگر سیستم عامل به درستی لود نگردد می تواند مشکلات زیادی مانند ماندن تصویر روی لوگو در تلویزیون را به بار آورد. در این حالت حتی ممکن است نتوانید لوگو را روی صفحه مشاهده نمایید و در عوض فقط یک صفحه سیاه را ببینید. در این حالت باید لود شدن مناسب سیستم عامل دستگاه بررسی شود.

راه حل پنجم و نهایی:

در صورتی که مشکل ماندن تصویر روی لوگو با هیچ کدام از راه حل های گفته شده برطرف نشد، می توانید از تعمیرکاران باتجربه استفاده نمایید. شرکت تعمیرات تلویزیون فدک با کارشناسان معتبر خود در کنار شماست تا این مشکل و سایر ایرادات تلویزیون خود را برطرف نمایید.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *